Stan

Hejsan Allihopa..

Usch, förlåt men jag har inte hunnit att skriva i bloggen på några veckor hehe.
inte tänkt på det om jag ska vara ärlig hehe, men sån är jag men det har inte hänt så hemskt mycket i mitt lillaliv. Jag har varit inne och jobbat på mamma jobb såklart, en tjej som är sjukskriven och behöver folk visa dagar då de inte kan lösa det själva. Men lite pengar är ju aldrig fel. Fick jobba hela förra veckan, så det är ju inte fel, sen denna veckan blev det Torsdag bara men nästa vecka så blir det lite mera, men man ska väl inte klaga måste ha pengar från nånstans men inte så mycket man tjänar ändå.

LIksom man vill ju kunna börja leta lägenhet och flytta, känns som alla andra kompisar gör det och en annan bor fortfarande hemma i hos sina föräldrar pinsamt nog. Känner att jag vill ha mitt eget liv och stå på mina egena ben, ni fattar va?

Jaja idag blev det att träffa Malin, ner istan en runda och kolla läget hittade ett linne och en ny mascara som jag ska testa hehe får se om den är bra.:P återstår  se..:P Men träffade ju på ett par vi ej ville se bara och fick oss en jävla kommentar ska komma från rätt röv liksom hallå?

Men sen hem till Malin, coh så gjorde vi käk eller snarare Malin gjorde käk blev spagettit och köttfärsås, mums riktigt gott, sen skulle jag igentligen träffa Sebastian men han orkade ej och Malin skulle igentligen träffa Charlie men blev ej så, så vi betsämde oss för att gå en runda och klaga på varandra om våra problem hahhaa.

Nu ska jag bädda ner mig isängen i alla fall. en dag imorgon med.

Ha det fint allihopa..Ciao Bella :P // Marie

Kommentarer
Postat av: Tina

ja det e klart man vill flytta men den tiden kommer ska du se... Kram

2008-04-17 @ 22:47:26
URL: http://terrortina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0