Helsingborg

Heej allihopa..

Idag har man varit ledig irån jobbet, min enda lediga dag denna veckan,
sen jobbar man fredag, lördag, söndag, men sen är man ledig 2 dagar efter det
och det är inga långa dagar jag jobbar i helgen så man ska inte klaga hehe.

men men nu lämnar vi jobbet hehe, idag blev det en sväng in till Helsingborg
med mamma skulle igentligen inom Fritidsresor, men det var stängt pga sjukdom
så det var väl inte riktigt meningen att man skulle in där o kolla resa men men får se hur det blir
med det vill ju åka iväg men inte nån som vill med liksom, jo kanske Fanny men får se hur det blir
tror det blir längre fram, men inom den snaraste tiden så ska jag utomlands hehe.

Men idag blev det istället fixa present till Fanny, sen shoppade jag ett linne till mig själv, sen nagelstärkande nagellack hehe. sen tog jag o mamma en fika, sen hem efter det men blev en lyckad dag trots allt.:P

Men ha det bra allihopa vi ses o hörs right?

Pussen o Kramen Till Er <3

Marie..



Kommentarer
Postat av: Madde

åg tack gumman :) näe jag vet, det gick bra då men brast när man såg henne klar... ush och fy! haha



verkar som du haft en rolig dag :) till veckan har jag en mardrömsvecka jag med -.-' haha men men sista veckan sen e ja ledig! sen börjar skolan hehe



puss puss gumman:*

2008-08-07 @ 20:50:12
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madde

nawe gumman då :) du har alltid så fina saker att säga :) <3

2008-08-10 @ 00:03:03
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0