Jobb?

Heej allihopa..

Hmm idag så har det väl inte hänt så fruktansvärt mycket mer än jag fick ringa upp nån Inger som hade lämnat meddelande på min mobil om något jobbsökande, klart ringde men tyvärr kunde jag inte hjälpa henne för hon behövde en vikarie som hade körkort o den utbildningen jag hade, men jag har ju inte körkort åhhhh gud vad jag hatade mig resten av dag på mig själv att jag inte har det, men jag har gett mig fan på att jag ska ha det nu snart alltså så nu är det plugga plugga o köra o köra hahaha.

Annars ringde min andra chef frånmitt sommarjobb ville jag skulle hoppa in o jobba några kvällar då dem behövde folk o en dag såklart en helg, men men måste ju få lite klirr i kassan. Sen nu på lördag ska jag in o jobba på Sandgården där jag jobbade förra sommaren haha man pendlar mellan två jobb när dem behöver vikarie haha det är sjukt igentligen, men behöver man pengar så behöver man, vill ej leva på mina föräldrar aldrig livet.

Men man får väl hoppas det snart snart dyker upp nått lång vikariat eller nått fast jobb så man kan planera sina dagar lite bättre, men det gör jag ändå, för kan jag inte dem dagarna dem vill så tackar jag nej såklart nu är det mycket med körskolan o så. Man måste ju kunna ha ett liv med liksom.

Hmm nej annars har det väl inte hänt nått kul idag, lite smått irriterad o så har man vatt när man läser att HIF är vill sälja Henrik Larsson för att ekonmin är lite rasslig nu hallå va fan tänker dem med igentligen? Om de säljer honom så kommer det inte gå bra för HIF det är ju en sak som är säker, men läste sen att dem tänker inte släppa han fråns han kontrakt går ut nästa år i alla fall. men man blir ju fan förbannad när dem tänker sälja honom för tat få in pengar liksom :O

Henke Larsson kommer alltid vara en fotbollsspelare jag kommer ha närmast hjärta o alltid minnas. Han har alltid varit min favorite spelare  jag var liten o kan minnas jag börja se han...

Näää nu blir det sängen för min del, dejta den ett tag sen sviker ju en aldrig hahaha.:P

Ha det fint allihopa..ta hand om er, simma lugnt...puss o kram till dem som vill..<3

// Marieee


Henke Larsson
HENKE LARSSON -  SÄLJER HIF HONOM KOMMER DEM GÖRA
SITT LIVS STÖRSTA MISSTAG !!!! BÄST PÅ PLANEN, OCH HAR
GJORT SÅ ATT HIF ÄR DÄR DEM ÄR IDAG. TACK HENKE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0