Tisdagen

Heeej alla dem som läser eller nått.:P

Idag har det varit en seg dag kan man tycka, ledig idag med från jobb som
jag inte är tacksam för för det är jag efter min helvetes vecka förra veckan så är jag sjukt glad
att vara ledig idag med hehe.

Idag blev det åka iväg med mamma o pappa o handla lite i Hyllinge passade också
på att smitta in o kolla lite på Familija, hittade faktiskt en snygg väska på rean för 100 :-
inte dåligt det va? haha. annars har man försökt få tag på telenor men verkar vara hopplöst hehe
men men det var ändå inget så jätte viktigt mer att jag underade bara hehe.

Hmm annars vet jag ej vad som händer idag, ska nog bara ta det lugnt sen ta tag i mina underba teoriböcker igen o kolla igenom lita där duktigt va? Någon som har ett bra tips hur man kan å in teori bäst? Tar jätte gärna emot alla tips :)

Nej nej, nu ska man fxa lite käk, men ha en underbar dag/kväll <3

Ciao Ciao / Marie


Kommentarer
Postat av: Madde

svar:



TACK GUMMAN :D jag blir fan rörd!



du är så söt :) puss puss

2008-08-14 @ 22:27:30
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0