Vänner

Heej Sötisar..

Idag var det upp ganska tidigt för min del, plinga Gill höra om vi skulle ses idag eller om vi skulle ta det nån annan gång mycket riktigt så skulle hon jobba o jag tyckte det blev lite stressigt att ses idag då, så vi bestämde Fredag istället. Sen plingade jag malin för vi skulle då istället dra till badet o simma, och det var ju inte igår jag gjorde det men det är på grund av att de haft stängt under sommaren.. Men det blev i alla fall 50 längder mycket mycket stolt över mig själv får jag lov att säga :) Sen hem käka nått snabbt sen kom underbara Sebastian o hämtade mig så söt du är vännen.:) Hem till han o kolla in hans n lägenhet, helt okej i mina ögon :) Fika hos honom o snacka om allt från himmel till jord, minnen, kärleken, ja allt, så sjukt underbart, fick till o med höras hans åsikt om mina kärleksproblem underbart haha, som sagt vi är tajat o vi snackar om allt.:)

Sen körde han mig ner istan där jag möte upp Fanny, sprang några ärende med henne, sen en snabbis inom maddes tog en dricka o snacka lite sen var det dax för henne att dra till träningen.:) Och jag drog hem hjälpte mamsen med tvätten o lite sånt smått.:)

Så jag har haft full rulle idag + att jobb ringt o säkt mig sjukt mycket haha
ska in på lördag på mitt gammla jobb Sandgårdeno jobba såå sjukt underbart att komma
tillbaka ska bli kul faktiskt hehe men de får lära upp mig på nytt hahaha.

Nej detta var lite om min dag, hoppas ni haft en bra dag ni med.:)

Ha det underbart, nanna gott, för det ska jag. //Marieeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0