Helgen

Hejsan allihopa..

Igår blev det utgång med min underbara Gill och två tjejkompisar till henne.
Stack ner och mötte dem vid torget nere istan, stack in på ett uteställe och vad är dte man
får höra där när man kommer in ju såklart OLA - FEELGOOD kunde inte bli bättre, kärlek på den låten.:)
Blev sittande där hela kvällen det var mest folk där, satt o drack cider o shotar och bara snacka skit, till sist fick jag och Gill syn på heta killar haha som blev vårat ögongodis för kvällen haha shit alltså. I like kan jag ju säga .:P

Kvällen blev kanon bra ska verkligen inte klaga, längesen jag hade så roligt, träffade olika personer
som man inte träffat på jätte länget ex en gamal kollega till mig härligt värre hon är grym. Sen min nestkusin alltid lika kul o ses m.m

Idag blev det att göra lite ärenden med pappa, övningskörde lite hir o dit med honom haha.
Sen när man kom hem blev det julstäda rummet och julpynta lita, värsta myspys på rummet nu liksom I LIKE hahaha :D Nu sitter man bara här och slöar får se vad som händer.

Men ta hand om varandra, vi ses.
Kärlek till er. Puss / Marie

None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0