Onsdagen

Hejsan allihopa...
vet att jag verkligen suger på att uppdatera här
men varit trött dem sista dagarna så har ej pallat att skriva här.

Men som ni läste i förra inlägget jag skrev så är jag o Mathias (Tias=)
vänner igen, skönt att ha honom tillbaka i mitt liv igen, trodde aldrig vi skulle
reda upp detta och återgå att vara lika bra vänner som vi alltid varit, men nu är
han tillbaka i mitt liv, min bästa vän ever är tillbaka, sjukt skönt att ha honom vid min sida igen
han får mig alltid att le så himla lätt underbart, han får mig att vara den jag verkligen är...
glad, flippig, posetivt, envis, lite av en bitch med ibland men bara posetivt hahahah...

Idag onsdag så har man jobbat som vanligt men ej nån lång dag bara till
14.00 men allt känns bara så smått stressig o smått rörigt på jobbet vet je varför
men det är väl för det börjar närma sig jul och massa sånt, mycket man ska göra då
och hinna med, jobba, handla juklappar, träffa vännerna med mera...

nej nu ska jag fortsätta kika lite på tv innan jag ska dejta min undrebara kudde..;)

och innan jag säger hejdå helt så måste jag ju skriva och gratta min undrebara killkompis
sebbe som fyller år idag blir 1 år äldre hehehhe :)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SEBASTIAN <3

OCH GRATTIS TILL MALIN SOM HAR NAMNSDAG IDAG <3

Ciao Ciao

Kärlek till er i massor // Marieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0