Blogg

Hejsan O Välkommen.
Tänkte att det är väl lika bra att man skaffar en blog, så man får skriva av sig lite
Tycker om att skriva av mig o så känns skönare på något vis, som man får ut sina känslor.
Kanske inte så hemskt kul att läsa om men det är upp till er om ni orkar eller inte.
Skriver för att jag känner jag vill det så.

Idag torsdag, snart påsk och allt ju, gud tiden går fort när man tänker efter.
Men kommer ej vara hemma i påsk utan åker på söndag till Kap Verde med familjen.
Är borta en vecka i sol o värme det är inte helt fel hoppas att det går bra och får bra väder.
Sak fira mammas födelsedag där, hon fyller på fredagen 28 de, men det blir säkert bra.

Nej detta var lite tankar o så vad som kan komma bli mycket i mina bloggar.
Läs o njut annars behöver du ej. haha.

Glad påsk ta hand om er. Kramen / Mii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0