Uppdatering

Hejsan.

Sorry att jag inte har skrivit på länge jag får ta o skärpa mig att skirva här lite varje dag.
Här har det väl inte hänt så hemskt mycket igentligen, men tänkte ska skriva lite om min helg i Uppsala och min födelsedag hehe.

16 maj, fredags så bar det iväg till Uppsala till brorsan.
Blev en tågresa på ca 6 timmar, men det gick bra faktiskt, lyckades
och att byta tåg i Stockholm till Uppsala, hehe sjukt stolt över mig själv.:)

Kom upp till brorsan vid 16 tiden stack till honom vilade lite innan vi gick ut och käkade på en resturang som heter Terassen sjukt underbar resutrang, god mat och god dricka, sen bar det hem till brorsan igen o kollade lite tv o slappade o snackade. slappande kväll med andra ord.

Lördagen blev det upp ganska tidigt o jag skulle möta upp Emelie en tjejkompis från Gävle, men andra ord skulle jag på äventyr i Uppsala själv haha men jag lyckades riktigt bra, bussen ner till stationen mötte upp Emelie, sen mötte vi Upp Janni min underbara skåning haha.:)

Sen efter en timme på stationen så kom också Alexandra, Moa, Pernilla, sjukt underbart att träffa er, helt underbart verkligen, sen bar det av till bussen som skulle ta oss till Ola såklart hehe, vi hade våran egna Turnebuss haha åkte buss gratis till Dragets Hus o Hem där Ola skulle vara såklart.

Efter mycket skratt o flipp på bussen så var vi framme o där blev det ännu mer skratt o flipp haha sjukt underbart o sjukt kul vekrligen. <3 Tyvärr blev det ingen signering, sjukt tråkigt, men han hann inte eftersom han skulle till sommarkrysset på kvällen. blev tajt om tiden. men jag hade en grym lördag med tjejerna ändå.

Tog en taxi tillbaka till staionen i pissregn, de skulle vidare till Stockholm och sommarkrysset. För min del bar det av till min underbara kusin Emma och hennes familj, jättekul o träffa er alla igen, Elvira gumman du är bara för underbar, jätte duktig var du på att dans hihi.:P

Sen kom brorsan o hämta mig sen blev det hem o vila,
sen blev det utekväll med brorsan och några grabbar fråns
 hans fotbollslag sjukt kul verkligen.

Men det bästa var ju hlet klart när Jesscia ringer mig, och säger:

Jesscia - Hej Gumman, det är nån som vill gratta dig i efterskott här.
Jag - Jaha vem då?
Jessica - Det får du höra själv.
Jag- Bara jaha?

Sen hör jag en röst som säger - Hej det är OLA!!
Jag - Du skämtar med mig?
Ola- Nej jag skämtar inte med dig, det är jag i högst person.
Jag - Haha okej
Ola - Grattis i efterskott, hoppas du haft en kanon bra födelsedag,
och du får en underbar kväll.
Jag - Tack så mycket, sjukt snällt av dig.

Sen blev lite mer snack med honom men orkar ej skriva allt. Men det var den BÄSTA överraskningen o bästa presenten ever liksom. Sjuk känsla var det verkligen. Tack så sjukt mycket Jessica o Ola <3

Sen på söndagen var det slappa o käka innan man skulle med tåget hem till Skåneland igen

Det var kortfattat om min födselsedag/helg.

Bästa födelsedagen någonsin liksom det vill jag lova.

Ha det fint o sköt om er. puss o kram / Marie

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter som en toppen helg...!!! :-)
Kram

2008-05-22 @ 23:11:41
URL: http://terrortina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0