Varför?

Hejsan Allihopa.

Nu känner jag bara att jag måste skriva av mig lite.
usch allt känns som det bara är upp o ner o allt.
hatar att ha denna känslan men vad ska man göra när "vännerna" får en att må såhär.
Det känns som man bara är ett stort skämt hos alla liksom. Man få höra samm sak 100 gånger om liksom
Översnäll, bryr sig för mycket, du stör alltid m.m liksom är man så jobbig så varför snacka med mig då?
Är det fel att bry sig om sina vänner eller?

Allt rasade väl samma när jag o Sebastian bröt våran vänskap, det har varit en otorligt jobbig tid för mig.
Mång gånger har jag tänkt att det var det bästa, eftersom vi bara tjafsa o småbråka hela tiden. Han tog mig för givet, jag tröttade på det, han kunde inte höra av sig, eller nått, ungefär som han redan hade gett upp våran vänskap.

Men herregud vad jag saknar han nu alltså det är så sjukt. Hanar mitt allt, han fanns alltid där för mig, kunde snacka med honom om allt. men varför förändrades du till den du är idag? När jag träffade dig hade du ett hjärta av guld, vi hittade på olika saker tillsammans, snackade om allt, stöttade varandra....

Idag är det inte alls den personen som jag träffade sommar 2004. Utan du bara gav upp allt om våran vänskap, men jag saknar dig så otorligt mycket att det inte går att beskriva med ord. men kan jag erkänna det för dig?

Nej jag har betsämt mig att bryta våran vänskap var nog det bästa igentligen. men sen att inte alla andra kan finnas d för mig o stötta mig på samma sätt, utan att de måste skämta om allt hela tiden är jobbigt. Man kan ej hjälpa att ta åt sig, de trycker verkligen ner en.

Men får väl helt enkelt leva ensam, och de nadra får sköta sitt o vara lyckliga. Så är jag inte ivägen i alla fall. det är väl huvudsaken att de slipper mig.

Usch detta blev ett flummigt inlägg kanske men men kände att jag behövde skriva av mig lite helt enkelt. Ni behöver verkligen inte läsa det.

Ha det fint allihopa..pussen o kramen / Marie

Kommentarer
Postat av: HAHA

Ja du så kan det gå när man snackar en jävla massa skit

2008-05-08 @ 10:37:27
Postat av: milla

Du vet att det bara är att höra av dig om du behöver nåt, älskade kusin!! Skulle ge allt för nån som vill lyssna och ställa upp för mig som du verkar göra för dina vänner! Var stolt över den du är! Att ha någon som är där för en och lyssnar är få förunnat, och jag tycker du ska vara stolt över att du kan vara en sån person! Översnäll? Ja, kanske på det sättet att du alltid finns där, men jag kan inte förståhur det kan vara något negativt? Inte i mina ögon iaf:) Älskar dej gumman!

2008-05-18 @ 13:01:50
URL: http://millahelen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0