Fredagen

Hallå alla sötnosar.

Idag har det varit fullrulle eller vad man ska säga.
Vaknade käkade lite frulle och så med papsen, sen blev det att
ut och köra med papsen och fixa lite ärenden först handla mat o så,
och sen godis hihih :) sen hem vila lite sen körde pappa mig till mitt gamla
jobb (Sandgården) överraskade min underbara kollega som jobbade kvällen
så sjukt undrebart att träffa henne igen finns inga ord som kan beskriva henne hon är helt enkelt
den bästa. Hon ger mig alltid styrkan tillbaka när jag som mest behöver den, får mig att inse att jag
klarar det mesta bara jag ger mig fan på det och det är ingen som sätter sig på mig m.m

Som när jag berättade för henne om en vårdtagare jag har nu eller ja träffat så nu på jobbet att
hon knäckte mig helt att jag gick gråtandes därifrån så tittade hon bara på mig och sa.

Anette - Gumman du har jobbat här två sommrar i rad, hoppat in o jobbat då o då,
och så har du jobbat med 14 st dementa som bett dig dra åt helvete m.m och sen har du jobbat
tillsammans med MIG :O hur kan då en person knäcka dig? hahaha

Jag - Hahaha du är ju underbar, det var en jävla bra fråga, kan jag överleva detta så kan jag nog
sätta henne på plats och överleva henne med hahaha.

Såna underbara kommentarer man får av henne, gör så man får sin styrka tillbaka och
enegi helt enkelt, men gud vad jag saknar och jobba tillsammans med henne, alla flipp o skratt vi haft haha.
Galna blondiner hahah :P

Ikväll blir det i alla fall lugnt, ska jobba imorgon, lååång dag till 16.00 men sen blir det PARTAY med mina underbara töser wieeeee så får tänka på det så går säkert dagen mycket fortare..wieeeeeeeeeeee

Ha det fint allihopa nu ska jag glo på tv o ha myspys i soffan låter la inte fel eller?

Ta hand om er, pusspuss / Marieeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0