Inflyttnigsfest

Hejsan Allihopa...

Nu har jag bestämt mig eller ja för några timmar sen att det får bli Kävlinge ikväll
åå Anne-lies inflyttningsfest, haha känner ty bara henne av alla dem som ska dit, för Fanny
kunde ej komma eftersom hon spelar cup, men men som sagt detta kan bli kul ändå. Bara att mingla runder  lite ju bland folk man måste ju läa känna andra personer här i livet med ju.
Sen så lyckades ju Anne-lie övertala mig att komma, liksom kan man motstå god mat
bra sällskapp, sen också singstar liksom hallå? Nån måste ju utklass dem ju hahaha skoja.

Fick precis mess av Anne-lie att hennes pojkvän ska komma och möta upp hos som kommer med tåget och visa vägen hem till henne, haha har träffat honom 1 gång haha, så liksom hoppas han känner igen mig hahaha :P

Detta kan bli en händelserik kväll eller vad säger ni?

Men hoppas ni får en underbra lördagkväll också va dni nu ska hitta på.:P

Ciao Ciao / Marie




Kommentarer
Postat av: Madde

haha smart :D ja men ja får se hur ja gör :D

2008-11-15 @ 16:22:03
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gick ju bra igår ;) Var kul att du kom :)

2008-11-16 @ 21:26:25
Postat av: Eva

Tur du kom, vad skulle vi gjort utan dig? :P Hihi

2008-11-17 @ 16:50:24
URL: http://lifeofeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0