Måndag

Hejsan allihopa..

Idag är det Måndag igen, på schemat stod det jobb som vanligt fast kvällen så fick sovmorgon som var skönt efter en helg med mina töser :) Tog det bara lugnt idag tills jag skulle iväg till jobbet vid 16.00. Var inte alls sugen på att jobba idag om jag ska vara ärlig inte i detta väderet som varit idag blåst o regn men var uppehåll när jag stack till jobb så skönt. Men liksom sån tur hade jag ju int hela kvällen sista rundan vi skulle ut så öppnade ju hela himlen sig och det regna som bara en så blöt blev man ju duktigt mycket men men....

Nu är man hemma sitter med laptopen i knäet och sitter här och bloggar om sånt som ni inte riktigt bryr er om men vet inte riktigt vad jag ska blogga om annars haha inte mycket som hänt idag så.

Men lördag med mina underbara OP töser vad det mest underbaraste, sjukt undrebart kul jag hade verkligen.
såna dagar man alltid vill ha när man mår lite dåligt eller att man inte riktigt har energi. Hoppas vi ses snart igen tjejer, ni betyder så sjukt mycket verkligen <3<3<3

Nej nu ska jag kolla runder lite, sen ska jag lägga mig och se Prison Break wiee det missar man ju inte eller hur?

Ha det underbart allihopa. ta hand om er. pusspuss

Ciao Ciao // Marie

None

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja det var skit kul:D o fler kommer:D älskar dig! <3

2008-11-11 @ 22:04:33
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0