Söndag

Hejsan allihopa.....

Söndag idag då ja, får se vad som händer idag, inget så dirket planerat, kanske ska en sväng
till Hyllinge och kolla en jacka till mig som jag kan ha på jobbet när det regnar o så eftersom min jacka
inte tåler så mycket regn. men men får se hur det blir med den saken.

Mamma verkar få sina små PMS utbrott, var på mig för att jag inte hade diskat mitt glas efter mig.
Precis som hela världen skulle gå under liksom, bara hackar på mig hela tiden, vill bara härifrån nu alltså.
palla med detta tjatet att man inte hjälper till och bla bla bla. Hjälper till så mycket jag kan, men tydligen så är
det väl inte tillräckligt, men sen när det kommer jag ska flytta då vill hon inte det, då blir det så tomt utan mig
bla bla bla, liksom vad säger emot sig själv.? hade jag kunnat hade jag tagit mitt pick och pack för längesen kommit bort från detta dårhus.

Usch nu ska jag sluta klaga över min mammas pms sm sagt.
Får se vad som händer idag, återstår och se.

Men hoppas alla får en underbar söndag, vad ni nu ska hitta på :)

Pusspuss kärlek till er <3

// Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0