Stan

Hej alla sötnosar....

Usch jag vet att min blogg är sjukt tråkig o dö, men som sagt är helt handikappad
men ska göra ett försök snart att byta design haha men när vet jag inte.:P

Idag har man i alla fall varit ledig ifrån jobb skönt, blev en runda ner istan med mamsen
fixa lite ärenden sen blev det fika och myspys :) annars har man bara tagit det lugnt idag..

Sen plingade ju Gill och vi snackade om lördagen så vi planerat en lång tid att samla vårt kära
gäng som vi var när vi gick Omvårnadsprogrammet, det blir käka gott o bowla på lördag
så har bokat o så, ska träffas imorgon o snacka om det sista...hihi...

Hmm annars har det väl inte hänt så mycket idag i mitt lilla liv haah
ska fortsätta glo lite på tv nu men kanske hörs sen igen?

Puss o kram på er..// Marie

Kommentarer
Postat av: Madde

men sötnos :D att byta design e inte så svårt :) bara massa pill hehe, men ska du byta design vill du nog ha fashion först.. den e enklast att jobba med :) haha



och ja det var tur att vi klarade oss :O tack sötaste du <3

2008-11-03 @ 18:21:04
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0