Tråkigt

Hej sötisar.

Usch vilken seg kväll väntar bara på att Prison Break ska börja så man kan glo
lite på det innan man dejtar kudden, för dte blir ju jobb imorgon men ingen lång dag bara till 14.00
så det är skönt det, sen ska jag träffa Gill imorgon planera det sista inför lördagen med töserna <3

Annars så sitter man bara här o bloggar nu, och så snackar man med lita folk på msn som vanligt vad annars :P
Snackar ju med min underbara Josefine, finns ingen som henne, hon är dne av dem bästa vännerna jag har.

Men ibland så saknar jag verkligen min bästa bästa vän något sjukt mycket och det är/var min underbara Mathias (Tias) shit mannen finns inga ord som kan beskriva hur mycket du är saknad, och hur mycket jag saknar våran vänskap det är något sjukt finns inga ord som kan beskriva det. önskar bara jag aldrig sagt sanningen till dig och at jag skulle aldrig gjort som jag gjorde emot dig heller, får väl stå mitt kast helt enkelt, men jag var ärlig emot dig vännen, det ska du veta och du ska veta att jag aldrig slutat tänka på vår vänskap.

åhhhhh vill ha tillbaka våran vänskap något sjukt mycket :( *gråter*

usch nej orkar inte mer nu, ha det fint allihopa..pusspuss / Marie, den hemska vännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0