Vänner

Heej alla sötnosar.

Idag har man varit ledig ifrån jobb, fick ej sova så jätte mycket. min kisse
höll mig vaken tråkigt nog, men men inte hans fel ju, kan ej vara arg på honom ändå.:P

Idag ringde underbara Linda och jag fick höra Ola sjunga Love in stereo, så sjukt gla djag belv att hon ringde.:)
Hon var ju i sundsvall på singerning med Ola såklart, med madde och dem andra med. Skulle också varit där eller kunnat vara där men tyvärr blev det inte så, m fanns i mina tankar verkligen hela dagen :)

Var nere istan en runda med Malin innan idag fixade lite grejor vi behövde. gick ner så duktiga vi var, men det blev bussen hem hahaha. Sen hem o ta det lugnt lite sen blev det att gå med mamma till kyrkogården och tände ljus i lyktan, många många som tände ljus idag på gravarna, sjukt fint blev dte i alla fall :)

Sen blev det käka lite middag med familjen o brorsans polare och lite så myspys, blir en lugn kväll eftersom man ska jobba hela dagen imorgon, men bara för jag ska vara ledig nästa söndag hihih :P

nej nu ska jag fprtsätta kolla på stjärnor på is, men ha det bra allihopa.....

puss puss på er...

Mina änglar <3

Mina änglar, som förgyller min dag i mörket <3
Madeilene o Ola, ni är underbara kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: Madde

haha din blogg e inte tråkig.. det som man kan ändra är att blogga mer :)



hahaha sötnosen då (a)

2008-11-01 @ 21:18:39
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart jag ringde :P haha

2008-11-11 @ 11:49:52
URL: http://liiiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0