Begravning

Heej Allihopa.

Idag är det begravning, usch jobbigt :(
Men jag betsämde mig redan när jag fick reda på att han gått bort.
att kunde jag och jag inte jobbade så skulle jag följa med på bregravningen.
Han betyde något speciellt för mig, som inte går att beskriva med ord.

jag vet inte riktigt hur jag ska klara av begravningen, men det gäller att vara
stark och tänka på alla underbara minnen man fick tillsammans med honom.
Tårarna kommer ju rinna ner för min kind, det finns nog ingen chans att jag kan hålla
tillbaka dem :( men jobbigast blir nog för pappa, dem har så många minnen tillsammans.

Jag ber o hoppas det kommer gå bra, men det finns ingen begravning som är lätt.
Sitter och lyssnar på Ola just nu, han ger mig strykan att orka detta. Who I`am <3

Ta hand om er allihopa. skriver kanske mer sen hur bregavningen var.
om jag orkar. <3

Ciao / Marie

None

Du kommer alltid finnas i våra hjärtan <3

Kommentarer
Postat av: Madde

svar: haha ja det var verkligen lätt dagens bästa haha xD



men du kommer klara det <3

2008-10-16 @ 13:40:15
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0