Fredag <3

Heej...
Usch längesen jag blogga nu igen
nu får jag ta och skärpa mig eller vad säger ni?

Jobbat idag som vanligt fast på mitt gamla jobb. men det var sista gången
jag jobbade där nu så nu förblir jag på borstahusgruppen hehe :) så länge
jag har vikariat i alla fall.

Igår så kom ju min älskade film hem ju som jag beställt eftersom många många tjatat på mig
att jag skulle se den eftersom jag inte sett den och den heter Dagboken, och jag såg dne igår kväll blev helt förälskad i den helt magisk sjukt sjukt bra och tårarna bara rann ner för min kind alltså, men sjukt bra <3

Ha en kanon bra helg allihopa för det ska jag ha <3

Puss & Kram // Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0