LUND <3

Heej babes. :)

Igår blev det som sagt Lund, för att möta upp Alexandra, Moa och Janni såklart.
Inte träffat dem på jag vet inte när, jo det vet jag Alexandra o Moa har jag ej träffat sen i Maj månad.
Janni träffade jag i Juli på karnevalen hehe.:) men ändå lääääännnnngggggeeesen ju :O

Men mötte upp dem kramklas och lite sånt, sen lämnade vi väskor på stationen
och sen gick vi genom lund och till Subway för att få lite i magen innan vi ksulle gå till
arenan där Ola spelade :)

Satt och hade myspys inne på subway och käkade gott och snacka skit :)
underbart verkligen mycket skratt o fumm med för den delen....Sen så bar det av till arenan
vi promenixade faktiskt dit, så Moa o Alexandra fick se lite av Lund och skåneland.:) hehe flumma
oss dit, och såklart så hittade JANNI till arenan hahhaa mycket stolt var hon.:)

Väl inne på arenan blev det väldigt väldigt varmt så vi gick ut ettantal gånger för att ta lite luft innan
insläppet började, sen splittrades vi tyvärr, jag satt på rad 24 och dem andra på rad 18 men men det var lugnt för min del såg hur bra som helst ändå.:)

Efter spelningen med sjung gung kören blevet signerning med svensson såklart, så smet upp dit lite innan det var slut så vi slapp stå där inne i värmen var så sjukt varmt där inne..:)

Ola var som alltid lika söt och go o ja helt enkelt bäst <3

Stod där ute ett tag för att se om Ola kom ut och efter mycket om och men så kom han ut men hoppade
in i bilen direkt han ville nog hem till familjen såklart, men tuttade o vinkade när dem körde förbi oss, gulligt värre.:)

Tack Alexandra, Moa, Janni, och ni andra som jag träffade under kvällen, och OLA såklart.:)
Ni är helt underbara, bättr lördag kunde man inte få.:) Precis vad jag behövde,<3

ÄLSKAR ER ÖVER HELA MITT HJÄRTA <3<3<3

Madeliene -& Linda - Lovar er över hela mitt hjärta att jag ska fixa mitt körkort snart
och då kommer jag och hämtar er...saknar er fett mycket, älskar er <3


Puss o Kram På Er <3 / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0