R.I.P <3

Hejsan.
Nu tänkte jag mest bara skriva av mig lite från det beskedet jag fick igår
när jag kom hem från jobbet. Fick reda på att en nära vän till familjen hade dött :(

Jag kunde inte förstå att du lämnat oss redan, jag kund einte få fram några tårar
alls fråns pappa sa att du hade somnat in ifrån Olympia på lördagen. Jag bara grät, tårarna
dem rann ner från min kind. Din högsta önskan var att få se ditt älskade HIF spela inne på Olympia
och att se Henke Larsson spela <3

Ditt hjärta det bankade verkligen för HIf, i alla dem åren jag känt dig så har ditt hjärta bankat för skånes stolthet HIF och ditt andra hem det var såkart Olympia, där du tillbringade tid varje hemmamatch, bland annat tillsammans med min pappa o min bror, jag var inte med inne på Olympia på den tiden hehe.
Många år ni var där inne tillsammans, men med åren så blev du sjuk o du orkade inte riktigt att gå på matcherna.
Jag fick aldrig uppleva en HIF match tillsammans med dig inne på Olympia.

Du fick ett boende på ett äldeboende där du fick det bra och trvides efter mycket om och men väldigt bra.
men du slutade inte att hålla på ditt älskade HIF för det inte, du snacka alltid om HIF och ville bli uppdeterad när man kom och hälsade på dig.

Du vill inget annat än att komma in på Olympia igen o se HIF spela och nu då Henke Larsson hade återtvänt till sitt HIF. Du kom in på Olympia igen efter 4 hela år du inte varit där inne, så fick du hjälp att komma in i lördags den 4/10-2008 då HIF spelade mot Elfsborg, tyvärr blev matchen oavgjord...:(

Men du fick se ditt älskade HIF spela igen på Olympia, där ditt hjärta alltid slått för.
Du fick se underbara Henke Larsson spela, och dessutom göra måååålllllllllll <3
sen fick du höra hela klacken sjunga Henke visan <3<3<3

Du fick en fin död, du dog där ditt hjärta alltid slått för, underbara HIF och Olympia.
Du fick din önskan uppfylld, och somnde in lugn o skönt efter den matchen.

Jag kommer sakna dig något otroligt mycket, du kommer alltid finnas i mina tankar
när jag är inne på Olympia..Du kommer alltid finnas i mitt hjärta alla minnen tillsammans med dig.

Olympia o HIF kommer alltid att påminna om dig, du kommer alltid finnas med inne
på Olympia för alltid <3 Vi ses i himlen igen....<3


Henke Larsson

Kommentarer
Postat av: Madde

gumman.. du vet att jag finns här :)



ja dagboken är så grymt bra =)

2008-10-10 @ 13:55:52
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0