Helsingborg IF

Hej alla glada.

Idga har man jobbat mellan 7.30 - 12.30 en lugn dag kan man tycka
men nej nej där har ni allt fel folk, det blev en stressig morgon till alla vårdtagare
kom sent till nästan alla, allt bara gick ja jag vet inte hur, men de var ine sura eller arga i alla fall
förstod ju att det kan bli såhär ibland när de kör ihop sig på jobbet.

Sen blev det hem o vila ett slag, sen nu snart ska man in till Olympia o se HIF såklart.
Ikväll så möter dem Hammarby, hmm båda lagen ligger på samma poäng i tabellen.
Men mitt HIF får ta o visa hjärta nu ikväll o vända detta negativa spel o 3 förluster på rad utan visa nu
att ni kan spela bra fotboll o ni kan spela skiten ur dem right? vill inte ha en 4 förlust
för det smäller jag nog duktgt av. Bliså irriterad när dem inte kan vis vad dem igentligen går för.

Men men vi får helt enkelt se hur dte går ikväll, jag hoppas de spelar skiten ur Bajen. men matchen kan gå precis hur som helst eftersom båda lagen ligger lika, men men håller tummarna.


Ha en underbar kväll allihopa. skiver väl mer när jag kommer hem. om ni vill veta hur matchen gick haha.:P

Pussen / Marie

Henke Larsson

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe ja mycket fina saker där inne :)



lycka till sötnos :)

2008-09-01 @ 22:05:54
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0