Inflyttningsfesten :)

Hejsan söta..

Igår så hade jag min inflyttningsfest den blev väl rätt lyckad, kanske inte det bästa slutet men men.
Fanny, Josefine, Mathias, Johan, Anne-lie, Markus, var på plats sen var det många andra som svek
mig duktigt mycket men det kommer jag inte gå in på nu, jag är sjukt glad att dem som kom, kom och
hade sjukt kul tillsammans.:) Vi satt här hemma o drack och snackade skit till klockan var ca 23.30 sen blev det utgång
istan och festade vidare där, blev Tycho sen blev det Tages för hela slanten trevligt trevligt..sen på vägen hem nämer jag bara inte hur den slutade för det behöver jag inte ta här.

Men tack till alla som förgyllde min kväll igår, ni betyder sjukt mycket <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

jag svek inte gumman :(

2009-04-30 @ 09:59:13
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0