Internet

Hejsan alla sötnosar....

Idag fick jag äntligen hem modemet från com hem, så jag kunde koppla in internet i min lägenhet.
Underbart att vara tillbaka i matchen igen om jag säger så.

Kanske inte alla som hänger med nu, men jag flyttade för en vecka sen ca, i en sjukt underbar lägenhet.
Så man har flyttat hemifrån med andra ord, kanske inte riktigt vant mig att bo själv men det går bra trivs jätte bra så sk inte klaga verkligen inte. Mycket har ju varit att fixa med lägenheten, köksmöblerna är på plats o soffan är också på plats grymt skönt, sen gardiner o lite sånt man hållt på med, hylla och sånt, jag o pappa hålt på med men också har ju min aunderbara änglar hjälpt mig vid namn Mathias och Sebastian, utan dem vet jag ej hur jag skulle klarat av flytten dem är verklgen guld värda. <3

Idag har det blivit att man tvättade vid 12.00 sen när tvätten var klar så gick man en sväng hem till mamma och pappa, hämtade lite grejor, o snackade lite skit såklart frågde ju mamma omjag käkat o det hade jag ej så käkade middag hemma med dem. sen blev det cykla hem till mig igen, inom o hämta mitt modem från Com hem och sen koppla in internet och nu funkar det sjukt bra :D wieee...

nej nu ska jag göra nått litet att käka, smått hungirg nu igen haha..

men ha det bra så länge så hörs vi snart igen..

Kärlek till er allihopa...

// Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0