Min Torsdag :)

Hej Sunshine :)

Torsdag idag då ja, ledig från jobbet, men som ni vet jobbar jag då helgen hehe.
men idag är det full rulle som gäller för mig inte en stilla stund idag inte. Om ca en timme
ska jag ta bussen ner till körskolan och plugga lite teori där nere, dem senste gångerna har det
gått grymt bra faktiskt, nu känner jag att nu är jag med i matchen igen. Mycket tack vare min ensvisa körlärare.

Sen vid 2 tiden så kommer min älskade pappa och hämtar mig nere vid körskolan, sen blir det en sväng om och kolla ny tv till mig wieee, kan ej ha den lilla som jag har nu ju haha men bara tills jag får en ny ju så det funkar. Sen efter det så blir det att köra till hyllinge och handla mat för hela slanten. Måste ju fylla på kylskåpet börjar bli tomt nu igen inte bra inte bra :P

Sen blir det hem om och sätta varorna, sen käka tillsammans med pappa, en riktig fotbollsmåltid skulle vi väl göra, enligt honom hmm vet ej vad han menade med det men återståroch se hahha spännande.

Sen blir det att köra in till Helsingborg och underbara Olympia, för det är ju matchdax igen med underbara HIF och ikväll gästar Hammarby oss på olympia, en grym match som man ej vill missa ju.:) Kommer såklart sakna min Tias som tyvärr missar matchen ikväll för han jobbar, men lovat honm att jag ska duktigt skrika för honom också, och såklart ska vi ta hem segern ikväll med :)

Detta är vad min torsdag har att bjuda på haha, spännande va? nej men jag känner mig på topp idag verkligen men det gör jag ALLTID när det är match på Olympia, det kan liksom inte bli bättre...då mår man bara prima liv liksom :)

Ha en underbar torsdag allihopa. vi ses o hörs på Olympia ;)

Massa kärlek till er // Marie


Henke Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0