26 dagar :)

Heej !!

Idag blev det stranden med Malin, eller ja det trodde vi i alla fall, men när vi kom dit och ut på bryggan och skulle hoppa i så var det fullt med maneter och det var verkligen överallt, usch dem är så äckliga, men vi doppade oss snabbt sen blev det ligga och steka i solen istället..:)

Men det är bara 26 dagar kvar till planet avgår från sturup flygplats, åhh det ska bli så galet skönt
bara komma iväg och då hoppas jag att jag slipper dem äckliga maneterna där i alla fall haha :P

Nej nu ska jag fortsätta kolla på sommarkrysset, mina grabbar är ju såklart på plats
Star Pilots, önskar jag kunde vara på plats men men ligger bränkad framför tv i soffan :)

Massa kärlek till dem grabbarna <3

Ha det så bra allihopa <3

// Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0