Älskade Mobilen :D

Hejsan alla glada.:D

Idag fick jag ett mess på min gamla mobil att min andra mobil var klar
och att jag kunde komma och hämta den idag wiee så glad jag blev skönt att slippa min
gamla nu, men tyvärr hade dem gjort en uppdatering och alla mina nummer, foto och allt var borta
mina ringsignaler o sånt, så blev att lägga in alla nummer igen o fixa o ha sig får väl ladda ner några nya ringsignaler med snart får se hur jag gör.:P

annars idag blir det in till helsingborg senare ikväll o in på fredriksdal o se Eva rydberg, får väl se vad jag tycker om den detta året, många som sagt att det är sådär, men får se vad jag får för uppfattning :)

Men säg ifrån om ni vill att jag ska ha ert nummer ign så lägger jag in det på nytt, för jag har ej alla
nummer nu så alla vet !!!

Ha det kanon bra allihopa.

Kärlek till er // Marie


Kommentarer
Postat av: milal

Hej!

Vad tyckte du nu om Årets Eva Rydberg?



Finns mitt nr kvar? :D:D

2009-08-13 @ 17:59:49
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: guldfisken

sv: hehe ja jo så kan de också vara ;)

2009-08-13 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0