Fredag !!

Hej Sötnosarna.

Fredag idag äntligen så sjukt skönt ledig nu till helgen och jag jobbade bara
idag till 11.30 den turen är sjukt skönt att ha en fredag liksom sjukt sköööönnt bara gå hem:)
Men inte hänt så fruktansvärt mycket idag stack hem käkade lite när jag kom hem, sen vilade jag ett
tag sjukt trött, sen blev det fixa lite bilder o så till mamma o göra käk sen stack jag hem en sväng till
mamma o satt där o snacka nån timme.:)

Nu är man hemma igen och sitter här o bloggar o kollar samtidigt på höjdhopp finalen på herrarna
hejar såklart på Linus, .:) Hoppas det går bra för honom verkar ok än så länge hehe :)

Måste bara nämna mina töser med så betyder så sjukt mycket.

Alexandra - Finns ingen som dig gumman, du är så himla bra :)
Moa - Du är bara så himla söt gumman, :)
Pernilla - Underbar tös det också, tyvärr ej träffat henne så mycket, men hon är grym hon med.:)
Madeilene - Guldfisken, finns ingen som dig, du är bara så himla goo o underbar <3
Adina - Min rugbyspelar haha, du är så himla söt o underbar alltid ett leende på läpparna :) Love you
Janni - Min galna lilla tös, du är bara så himla underbar, finns ingen som dig, :) Kärlek <3
Sandra - Underbara söta lilla vän, alltid lika kul o träffa dig man har aldrig tråkigt :)
Linda - Min norrlänning, finns ingen som dig, du är så himla bra ska du veta <3

Finns fler men orkar ej skriva alla, Men ni betyder också mycket för mig, ni är underbara nu också så tro inget annat :) dem jag har skrivit är dem som ligger mig närmast mitt hjärta <3
Som alltid finns där för mig i alla lägen <3 Kärlek till er töser utan er ingen mig det lovar jag er !!!!

// Marie <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0