Helgen

Hejsan sötnosar <3

Så då var denna helgen över, och såklart har jag ju jobbat denna helgen vad annars liksom haha
men varit en lugn helg ändå ska ej klaga, men varit små trött o seg men har gått bra ändå. Var min sista
helg som jag jobbade nu innan jag blir "arbetslös" eller ja hur det blir men verkar som det nu i alla fall :(

Var Annettes sista dag idag på jobbet idag hon tog ut sina sista semesterdagar så hon har lite semester
sen blir hon med "arbetslös" så köpte ett kort till henne o 2st trisslottor, blev såklart tårar o ledsna minner
mellan oss men jag kommer sakna min BLOMMA ju men jag vet att vi kommer ses igen.

Annars har det ej hänt så mycket i min helg, som sagt jobb jobb o jobb liksom.men men någon måste göra det
med ju liksom..:/

men ha det bra allihopa nu ska jag fortsätta kolla filmen sen dejta kudden :)

Pusssss / Mii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0