Hjärtat mitt <3

Hejsan..!!!

Vaknade idag med en sjukt konstigt känsla att det skulle vara nått speciellt idag, sen kom jag på det.
5/8 för 6 år sen blev det du o jag hjärtat mitt, om du levt idag skulle vi haft 6år tillsammans idag om det varit du o jag fortfarande vill säga. Men att tänka tillbaka på den dagen för 6 år sen, fick mig bara att lee och uppleva den känslan igen den dagen var helt magsik verkligen, inga av dem minnen jag har med dig kommer jag glömma, dem minnena kommer alltid vara med mig, finns i mitt hjärta liksom du alltid kommer vara, ingen som kommer ta din plats i mitt hjärta <3

Det går inte en dag utan att jag ej tänker på dig, du finns alltid i mina tankar o mitt hjärta.
Saknar dig så otroligt mycket !!! Hade jag kunnat träffa dig o bara krama om dig o springa rakt in i
din famn hade jag gjort det utan tvekan. Men jag hoppas du har det bra där du är nu.

Älskar dig sen dagen jag träffade dig och jag älskar dig lika mycket fortfarande <3
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0