Jobbet :)

Hej allihopa..

Idag fick jag så grymt bra underbara nyheter min underbara kollega ringde och frågade om jag fått nått kärleksbrev från min chef men jag sa nej det har jag inte, men visade sig att det skyulle jag få och att jag får stanna kvar på jobbet till den siste september till att börja med i alla fall, sen kommer hon förlänga 1 månad i taget men jag får i alla fall vara kvar på jobbet så jag blir ej arbetslös så sjukt glad jag blev för det.:)

Sen fick jag ju min semester med eftersom jag åker ju till Kreta den 3 september men det var inga problem det skulle chefen fixa till mig, var det någon som var värd att åka till Kreta så var det jag hade dem sagt till henne :) Underbara kollegor det dära alltså.:)

Blev ner istan o käka lunch med mamma för att fria lite sen blev det också lite shopping såklart ;)
Hittade en tröja på Gina Tricot som jag kollat på länge men nu köpte jag den i alla fall haha :)

Sen blev det hem o dejta tvättstugan tråkigt men sant, men hade ej så mycket tvätt så det var skönt i alla fall, nu slöar man bara i soffan efter en händelserik dag om man säger så haha :)

Ha det underbart allihopa vi hörs o ses / Majsan ;) (Kollegorna kallar mig det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0