Kräftskiva :)

Hejsan alla glada :)

Lördag idag och på schemat står det kräftskiva med min underbara Gill, ska ut till hennes syster
o käka lite kräftor o ha sjukt underbart kul tillsammans. Gill slutar om en halvtimme sitter här o väntar
på att hon ska höra av sig efter jobbet, jag har nog bytat kläder sådär 50 gånger om inte mer haha sån beslutsångest vad jag ska ha på mig så det är sjukt alltså, men jag tror jag har bestämt mig nu i alla fall, har börjat packa så smått med, vad jag ska ha med mig o lite så, hahah Gill ringde precis den lille skiten hade stuckit från jobb tidigare tur man är snart klar då liksom haha :P

Men hoppas alla får en underbar lördag i alla fall ses o hörs..

Massa kärlek till alla..

Ciao Ciao / Majsan ;)



Kommentarer
Postat av: Madde

sv: haha nej inte på det kortet kanske men jag ser likheter så kanske på andra kort :)



nice med kräftor hehe

2009-08-22 @ 17:50:00
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån just dina önskemål!

2009-08-22 @ 18:01:06
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0