Lund :)

Hejsan allihopa :)

Tänkte skulle sammanfatta dagen igår i Lund <3

Började med upp vid 9.00 tiden för att gör ve sig sen ta
tåget ner till Lund vid 10.45 för att möta upp Sandra, gick sedan o kollade
var Rix Fm skulle ha sin scen nånstans o så fick jag världens bästa överraskning
kom bort vid scenen säger hej o kramar alla så bara hör jag en röst en bit från
Heejjj Marieee, vänder mig om o där sitter ALEXANDRA shit jag blev så jävla glad
kramade henne o bara skrek ut min lycka men skit paff att hon kunnat hålla det hemligt
att hon skulle komma ner till Skåne utan säga något men var en sjukt underbar överraskning :)

Sedan gick jag o Sandra tillbaka till stortorget till Lilla scenen där vi inväntade mina grabbar (Star Pilots)
som skulle inta scenen nära o bra till scenen hittade vi en bänk härligt värre, mysig o härlig publik blev det :)
Mathias hittade mig nästan direkt efter kommit upp på scenen haha dem var hur grymma som helst som vanligt tvivlade aldrig på nått annat heller. :)

Efter dem spelat så gick vi runt om lilla scenen där då grabbarna hade fullt upp med att skriva atugrafer för fullt men väntade en lite bit bort för orkade ej med kaoset, efter så kom Mathias o grabbarna ut så passade på att sno några kramar ifrån dem allihopa. Då jag helt plötsligt enligt Mathias blev en söt tjuv som snodde dem på kramar haha han är som han är den grabben haha :) Men mysigt o kul hade vi i alla fall..:)

Sen efter det så tog jag o Sandra tåget tillbaka till Landskrona där Gill mötte upps oss för att ta en trip till Helsingborg för vi skulle växla pengarna till Kreta, men lyckades på vägen hamna där man kör på båtarna när man ska över till helsingör. hahahha inte bara det utan mitt i en rundell med hahaha men men kul hade vi :)

Sen hem igen byta om lite sen tog jag o Sandra tåget tillbaka till Lund till töserna mycket trevligt :) Käkade o hade sjukt kul tillsammans. Sen började det Rix Fm o där fick jag mig en överraskning med haha Stayle kunde ej komma o dem som tog deras plats var ju såklart mina grabbar ( Star Pillots ) hahhaa två spelningar på en o samma dag så jävla glad jag blev :)

Kvällen blev kanon bra, Anders, Star Pilots, Sarah dawn finer, OLA gjorde min kväll med Rix Fm Festivalen galet ös det blev när Ola avslutade kvällen shit alltså går inte beskriva med ord <3

Sen efter spelningen så träffade mitt hjärta ju Mange söte inte träffat honom på jätte länge så himla kul o träffa dig igen så blev att snacka lite med honom o hans tjejkompis Rebecca underbar tjej det med :)

Tack till alla som förgyllde min dag/kväll igår <3
Helt klart ett av mina bästa minnen i livet <3

/ Marie




Alexandra & Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0