Tisdagen

Hej allihopa..

Tisdag idag och man har jobbat som vanligt idag men kort tur idag skönt skönt slutade 11.30 :)
Var en ganska lugn dag på jobbet så man ska ej klaga precis. Sen hem göra lite käk sen tog man det lugnt inte sovit direkt dem senaste nätterna vet ej varför men tror det är värmen så kvaft på kvällarna så man ej kommer till ro lika bra.

Men men sen på kvällen fick jag reda på lite tråkiga nyheter, men jag hoppas allt fixar sig.
För jag bryr mig om dig och jag hoppas du förstår det med. Orolig blir man ju men hoppas
du snart är på bena igen. !!!

Annars ikväll har man varit hemma en sväng hos föräldrarna o hjälpt mamma smått med tvätten, men var också för hon tvättade lite tröjor o sånt till mig..:)

Men nu är jag hemma igen och slöar lite i soffan som vanligt, lämgtar så sjukt mycket till den 3 sep helt galet men det är inte långt ifrån nu, snart snart ska bli sjukt skönt, jag hoppas allt det andra löser sig med för mig när jag kommer hem, mycket tankar som snurrar runt i huvudet men men inte mycket man kan göra åt saken. :/

men ska glo vidare här nu men ha det så bra allihopa vi hörs o ses..

Kärlek till er / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0