Tankar..

Hej allihopa.

Det har hänt en del därför jag ej orkat att blogga men jag
hoppas ni förstår det, ibland så orkar man ej blogga pga saker som hänt.

Nu tänkte jag mest bara skriva av mig för har för mycket i huvudet just nu
för många tankar :/ Jag väl väl berädd på att detta skulle hända, varför skulle
det vara en normal jul tillsammans? Har slutat hoppas på det att det skulle vara en
bra jul tillsammans, och det har inte bara med julen att göra, utan det händer titt
som tätt sommar som höst, som vinter, kvittar liksom kommer alltid ett bakslag
och helvete prakat löst igen :/

Många av mina vänner säger jag är en stark person men när man
ej hittar den styrkan när man mest behöver den vad gör man då?

Och var är vännerna när man behöver dem som mest?
Inte tillägliga i alla fall :/

Jag orkar ej med detta igentligen samma sak om och om igen
vem orkar det liksom? Samma sak alltid. :/

Hoppas ni alla haft en bättre jul än jag i alla fall
och God Fortsättning på er allihopa

// Marieeee



Sån kram hade jag behövt dessa dagarna :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0