Banken

Hallå Allihopa..:D

Då har man varit inne på banken på möte om jag skulle få mitt lönelöfte eller inte.
men det var inga problem alls utan det fick jag och det håller nu i 6 månader så det är ju
skönt men jag hoppas ju klart på att jag får denna lägenheten eftersom jag är så sjukt förälskad i den
så det är ju inte sant haha. :P men skönt att banken inte sa nej till lånet i alla fall, det känns ju sjukt bra.

Ringde mäklaren när jag kom hem och berättade det för honom och frågade honom
vad budet låg på nu och det låg på 450.000 kr och Ida som ska sälja lägenheten har ju lagt
ut 495.000 eller högsbjudande så det ligger ju lägre än vad hon vill ha för den, men det är ju bra :P

Jag ska lägga ett bud sen i eftermiddag sa till mäklaren att jag ska tänka på det lite först
vad jag ska lägga ut först så lovade att ringa honom igen.

Men nu är man ju med i matchen om lägenheten och det är bara mellan mig o en till vad
jag vet i alla fall, än så länge hahah, men nu håller jag tummarna för det bästa i alla fall.:D

sjukt glad är jag i alla fall att jag fick lönelöftet :)

Ha en underbar måndag allihopa..pussa

Ciao / Marie

Kommentarer
Postat av: Madde

ja jag läste det :D GRATTIS :D

håller tummarna om att du får den!



då kommer ja och hälsar på hahahah

2009-02-02 @ 12:42:34
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0