Fredagen

Hejsan alla sötnosar...

Fredag idag som är grymt skönt, men så sjukt segt det var att gå upp imose alltså, sjukt trött var jag
fast jag fått sova ut o så, men grymt jobbigt, sen gjorde ju saken bättre att en vis person messa mig 5.50
imorse, gumman lilla du var inte älskad av mig just då det vill jag lova dig, men skulle ju ändå upp så, jag förlåter
väl dig då hahaha..(Gill) är det jag syftar på om ni undrar..haha.

Men upp och till jobbet blev det ju, men inte för någon av mina kollegor var något spceillt piggare än mig, gjorde ju inte saken bättre alla typ gäspade ikapp eller nått i den stilen haha. Jobbade tillsammans med Besime haha vi var så trötta så vi har typ flippat mellan vägarna till våra vårdtagare hahaha, bäst var när vi började dansa hos en vårdtagare fö dem hade radion på och det kom en grym låt som gjorde oss lite piggare o gladare i alla fall haha....kul kul...

Annars slutade man vid 14.00, sen ner istan o fika tillsammans med mamma o ha lite myspys med henne.
gick en snabb runda på stan med sen blev dte ta bussen hem och en snabb runda in på jobbet igen, för jag hade råkat få med mig en av vårdtagarnas nyckel hem haha så in o lämna den igen sen hem igen käka o ta det lugnt...

Fick en sån galen huvudvärk innan så blev att ta panodil o lägga sig vila ett tag, har bara tagit det lugnt ikväll skönt för en gång skull inte orkat göra nått spciellt idag....

Oj detta blev ett långt inlägg men men skit i det får ni något att läsa hahhaa...

Ha en underbar fredag kväll..pusspuss på er sötnosar

Ciao Bella / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0