Min lägenhet :)

Hejsan.

Idag så var man upp i lägenheten och skrev kontrakt med Ida o Dennis som ska sälja lägenheten och såklart var ju mäklaren på plats med, så det blev en massa papper att skriva under, men nu är det klart nu är lägenheten MIN, så sjukt konstigt känns det , men ändå så sjukt underbart verklige. Den ska vara inflyttnings klar den 4 maj, men Ida och dennis letar lägenhet nu och hittar dem innan den 4 maj o flyttar så får jag flytta in i lägenheten tidigare så det håller jag minna tummar på att jag får komma till lägenheten tidigare :)

Sen efter det blev det hem o fika, sen blev det in på banken för att bestämma tid till möte om handpenning pålägenheten och så som ska betalas om en vecka. Ska in på banken efter jobb imorgon vid 1 tiden och prata om det så det blir fixat.

Sen blev det körskolan för min del idag med såklart full rulle hela dagen kan man ju lugnt säga haa,men det gick la bra men trött på att köra med Göran nu vill ha tillbaka min körlärare nu Torsten haha men nästa gång är det som vanligt :D

Ikväll blir det lugnt bara ta det lugnt o slöa lite jobba imorgon som gäller så men som sagt inte så länge så ska verkligen inte klaga..:)

Ha det bra allihopa..pusspuss ciao ciao / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0