OP04

Hejsan allihopa..

Läste precis min älskade väns blogg alltid lika kul och då menar jag såklart min vän Gill ( wwwgillsam.blogg.se ) fick mig på att tänka på mina underbara töser såklart OP04, vårat lilla gäng som jag saknar så sjukt mycket, vi var så himla tajta ja visst det är vi väl idag med fast på olika håll med olika jobb, pojkvänner som står på schemat haha, synd bara att vi inte hörs oftare för jag saknar verkligen er tjejer det ska ni veta.

Vi skulle samlat gänget och bara dragit iväg hyrt en stuga nånstans o bara haft en underbar tjejkväll skitsnack, myspys, dricka o ja allt fy fan härligt det hade varit verkligen nu nån helg eller ja vad som bara hittat på nått kommit bort en stund liksom.

Visst jag o min älskade gill har ju bokat en resa coh vi åker i september men det är några
månader dit kan man ju lugnt säga. men hade varit kul o samlat gänget liksom, bara kunna slappna av ha kul.:)

Som den gamla goda tiden hahaha :)

Töser ni är saknade men ni är mycket mycket älskade och kommer alltid vara.7
NI kommer alltid finns i mitt hjärta <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0