Vännerna

Heej Allihopa..

Usch tankarna bara snurrar i huvudet så himla mycket nu omkring lägenheten
och en hel del annat men mest lägenheten eftersom jag är med i budgivningen nu som jag blev
i eftermiddags, man vet ju inte riktigt vad den andra tänker liksom, hur mycket den personen tänkt att ge
innan den lägger sig ju, men ska lägga ett nytt bud imorgon förhoppningsvis blir budgivningen avslutad imorgon för dem vill ha undan det så fort som möjligt ju klart, och det står ju bara mellan mig och en annan....

Usch ja tankarna bara snurrar liksom hur gör man? hur mycket är denna person villig att ge?
massa sånt, man vill ju såklart ha denna underbara lägenhet, men men får se hur det blir.

Finns personer som jag inte skulle klarat mig utan, och det är

Mathias - Min andra halva, finns alltid där för en, i både med och motgång.
Finns inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig eller hur mycket jag älskar dig. <3

Madeilene - Min förebild, min ängel, Må du bor låååångt ifrån mig, men du finns alltid där och stöttar mig. Kommer med dem råd du kan, du finns där alltid och får en att lee igen :) Tack gumman för du finns, älskar dig min ängel <3

Linda - Min starka vän, måå du cokså bo låååångt ifrån mig, men du finns alltid bara ett samtal ifrån mig som du brukar säga du finns där alltid o stöttar mig, får mig alltid att göra en massa galenskaper hahaha. ( du vet vad jag menar) Älskar dig så mycket gumman,


Dessa underbara personer betyder sjukt mycket för mig i mitt liv, finns fler personer som beyder såklart men dessa är dem som är närmast hjärtat och har en speciell plats i mitt liv o hjärta. <3

None

GLÖM ALDRIG ATT JAG ÄLSKAR ER OCH FINNS HÄR FÖR ER



Kommentarer
Postat av: Linda

jag älskar dig med, Marie!

Och galenskaper, vad menar du då? (A) HAHAHA<3<3

2009-02-02 @ 19:16:41
URL: http://liiiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0