Varför?

`Hej allihopa..

Varför känns det som visa av mina vänner bara glider mer o mer ifrån mig?
Jag tycker inte alls om den känslan, men jag verkligen försöker höra av mig till alla
trots jag jobbar som jag gör, och inte kan träffa alla så ofta som jag verkligen vill..sen har det varit med
lägenheten nu men det känns som det inte är någon som är speciellt glad för min skull och lägenheten :(
Det sårar mig faktiskt det känns liksom i hjärtat kan jag ju säga.

Men själklart finns det dem som verkligen är överlyckliga för min skull o gläds med mig.
Men dem som bor lååååångt ifrån mig som min underbara Madde, och Linda :P

Men inte ens när min bästa tjejkompis säger grattis till lägenheten eller frågar hur det gick
eller nått det känns så fel, blir så ledsen känns som hon ej bryr sig länge, vill ej ha den känslan. m

Men sen är det heller inte jag som ska höra av mig alltid, liksom hur svårt kan det vara,
messa eller ringa? det är liksom inte så svårt, eller så finns jag oftast på msn där man också
kan få tag på mig liksom hallå?

Jag gläds alltid med mina vänner om det händer dem nått, körkort, lägenhet, förlovning eller nått annat
jag önskar alltid lycka till eller så visar att jag är glad för deras skull,

Det finns en som har en speciell plats i mitt hjärta, och betyder mer än vad ord kan beskriva för mig.

Mathias, min underbara Tias, utan honom vet jag allvarligt talat inte vad jag skulle gjort. !! Han finns där alltid för mig i både med och motgång. Han finns alltid där för mig när jag som mest behöver honom, finns inga ord som kan beskriva hur mycket han betyder för mig. Han har ett hjärta av guld, det är en sak som är säkert. En vän som honom skulle alla ha, jag har gjort mitt misstag att släppa han en gång, men det gör jag ALDRIG om igen det kan jag lova.

Älskar dig Tias så sjukt mycket, du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3
Du är oslagbar hjärtat, tack för allt du gett mig <3

None

Kommentarer
Postat av: milla

hej kusinen!

grattis till lägenheten! är det inne i landskrona??

kram

2009-02-07 @ 18:40:43
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

hoppas att det löser sig :/



jaha va roligt att de fyller samma dag haha.. ja det blev ingen middag för mamma ;) det blev en supricefest hihi! glad blev hon :D

2009-02-08 @ 09:40:12
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0