Jobbet

Hejsan allihopa..
Idag var min frid över, åter tillbaka till jobbet efter nyår och en dags ledigt
så var det tillbaka till verkligenheten, men så sukt sjukt trött i morse när jag skulle
gå upp, men var en lugn dag på jobbet så ska inte klaga på det i alla fall.

Satt mellan 13.00 - 16.00 hos en vårdtagare, för hennes man skulle få avlöasning
och kunna hinna med lite ärenden, jag verkligen älskar dessa underbara två personer.
Hur underbara som helst, men livet kan vara så orättvist ibland. Men det gick bra efter
mannen varit ute på ärenden, så hade han handlat hem 2st winerbröd till mig o honom
gjorde fika till honom o mig, och så fick frun tee o nått lätttuggat till henne, så fikade vi allihopa
tillsammans och pratade. om allt.

Det dem har tillsammans är verkligen äkta kärlek det är det verkligen, och kallas inte
det äkta kärlek så vet jag inte vad äkta kärlek är eller kärlek överhuvudtaget. Fast hon är sjuk
så gör han allt för henne för hon ska ha det bästa. Kallar henne hjärtat, pussar henne, kramar henne
m.m det är så fint verkligen, det berör en i hjärtat <3

Men nu ska jag göra lite käk, mamma o pappa kommer hem från Uppsala ikväll
ska faktiskt bli kul o få hem dem igen fast jag nu vant mig att va hemma själv ju som
varit skönt men ska bli skönt att få hem dem ändå, se lite kort o så från brorsan nya
lägenhet o så.

Ta hand om er allihopa. hoppas ni får en underbar fredag.

Puss o Kram Till Er / Marie


Kommentarer
Postat av: Madde

men tack :) du behöver så klart inte skicka upp ngt :) det betyder mkt bara av att du säger grattis och finns till!

puss <3

2009-01-02 @ 18:00:38
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0