Lägenheten

Hejsan..

Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar vet att jag varit grymt
seg på det, men mycket på jobbet och mycket annat som snurrar runt i huvudet på mig.
och det gör det fortfarande.

Jag har varit på två visingar av två läegneheter, en på segergatan men den blir det nog
inte eftersom det är mycket att göra ve den för att jag ska kunna trvias där helt liksom..
men samma dag hittade mamma en annan lägenhet som är otroligt fin verkligen.

Jag mailade mäklaren och jag tog kontakt med säljaren för en visning på lägenheten
och jag var där idag på eftermiddag och jag säger jag bara en sak, den lägenheten är så otorligt
underbart fin verkligen, behöver inte göra nått vid den, den är så sjukt underbar, kärlek på den liksom <3<3<3

Men nu återstår ju mycket med banken ska in och ha möte på måndag med dem på förmiddagen
med pappa eftersom att jag inte har fast jobb så måste jag ta lån och då ska pappa gå i borgen för mig om jag
inte klarar av det själv liksom många frågor som snurrar i huvudet men men ger inte upp tar en sak i taget som sagt men hade varit en döm att få den lägenheten verkligen <3

Håller tummarna för dte bästa helt enkelt <3

Ciao / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0