Ola + Tandläkaren

Hejsan...
Imorse fick man verkligen en bra start på dagen.
Ola var och besökte Rix morron zoo, sjukt underbart att höra
hans skånska röst igen, underbart underbart, fick ett leende på läpparna :)

Sen vid 10.00 var det bara att gå in till Tandläkaren (Tandhyginisten) glömde att avboka
tiden jag fick, så fick ju så snällt gå in där ju, fast man känner att man verkligen inte har råd med
det alltså, så sjukt dyrt alltså 570 kr för en vanlig undersökning liksom hallå? :O SEn gillar jag heller inte min tnadhyginist för det första han är blatte, och han behandlar mig som jag vore 5 år eller något sjukt irriterande.

Sen fick jag veta att min tandläkare jag alltid haft sen jag var liten eller så långt tillbaka jga kan minnas
hon ska gå i pension nu så nu får jag en ny, en manlig, ska in o träffa honom nästa månad, får se hur han är då.
Hoppas i alla fall han är bra men men får se hur det blir :P

Ha det så bra allihopa, bloggar mer sen under dagen kanske ;)

Ciao Ciao / Marie



Kommentarer
Postat av: madde

hehe sötnosen då :)



ja jag missade juh (läs sov..) ola på rix ja och hoppades att dem lagt ut men det gjorde dem inte :( va sa han? hahaha

2009-01-15 @ 22:24:02
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0