Rockbjörnen !!!!!


Hejsan Allihopa..:D

Igår så var det rockbjörnen. Och såklart satt jag bänkad vid datorn och kollade
genom aftonbladet.se där man kunde se galan live ifrån. Ola var nominerad i 4st kategorier.
Årets Manliga, Årets Album, Årets liveakt, Årets låt.

och ÄNTLIGEN så tog OLA hem en rockbjörn för årets låt.

 ÅRETS LÅT: FEELGOOD /OLA SVENSSON

Jag blev så otorligt glad för honom, detta har han drömt om länge.
En rockbjörn betyder så mycket för honom, för det är folket som röstat fram det.
Tårarna dem rann ner för min kind, av glädje, lycka, och stolthet över honom.
Han har gett mig så många underbara minnen, så mycket kärlek, så det känndes bra att
ge en rockbjörn tillbaka till honom som han är så mycket värd





Kommentarer
Postat av: madde

ja det var verkligen på tiden att han vann ngt :D nu ska vi se till att detta blir en trend hehhehe

2009-01-26 @ 21:04:54
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0