Saknaden

Hej.

Idag är det exakt 5 år sen du lämnade mig/oss.
Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag saknar dig
eller hur mycket jag älskar dig över hela mitt hjärta.

Kan inte fatta att det är 5 år sen du lämnade mig/oss
På ett vis känns som som det var igår, men ändå så långt ifrån
så längesen. Minnena tillsammans med dig kommer aldrig att försvinna.

Var nere på stranden idag, där vi träffades för första gången, det var så svårt
men jag gjorde det för jag ändå kände att jag inte bara kunde cykla förbi.
Vågorna emot stranden, klart och fint vatten, vädret kunde ju varit bättre,
men när jag stod där känndes allt så tomt inom mig, mitt hjärta av inte helt.

Men när du skickade mig tecknet från dig i himlen om svanen som simmade
samma runda som du alltid gjorde, kunde jag inget annat än bara le för mig själv.
För var den svanen kom ifrån o varför dem just simmade där som du gjrode kan jag inte
mer än förklara än att det var du som gav mig ett teckan ett du var med mig.

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, det är ingen som kan ta den platsen ifrån dig.
Älskar dig lika mycket som jag gjorde för 5 år sen om inte mer. Jag saknar dig otroligt mycket.
Skulle ge vad som helst för att bara vara i din famn igen. :(


Jag kommer alltid att älska dig över hela mitt hjärta av som än händer.
Tvivla aldrig på det, ( några av dem orden  som var dina sista till mig )

You are my angel now. and i love you soo mutch.

Vila i frid hjärtat mitt <3

None

Kommentarer
Postat av: Madde

hehehe ja du får plats om man säger så ;) ahahhaha

2009-01-14 @ 12:48:27
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0