Diggiloo 2009 <3

Hej alla sötnosar :)

Sorry så jätte mycket för jag ej har bloggat men hänt mkt sista tiden så
ej hunnit tyvärr men idag är jag bara såååå tvungen att blogga.

Idag är det Diggiloo Turnen 2009 i Båstad och såklart ska jag ju dit vad annars haha;)
Jag fick ju till och med min mamma o pappa så ska dit med dem mysigt värre.
Har längtat så sjukt mycket till denna dagen seriöst sen den dagen jag betsällde biljetterna
jag och mamma har alltid velat se Diggiloo Turnen, men aldrig liksom blivit av men när jag fick
veta att våran underbara skåning skulle vara med så var det inga tvivel att detta året skulle vi dit i alla fall
jag och mamma såg ju sin chans då ju :) Pappa fick jag också med mig haha fast han inte gillar såna här grejor så jätte mycket men jag vet ju att han grillar Ola lite i alla fall. Nu får dem ju verkligen se vad Ola verkligen går för haha :)

Så nu har man gjort ve sig och ska snart kila hem till mamma o pappa för att käka sen blir det att sätta sig i bilen och åka till Båstad wieee där jag förhoppningsvis träffar underbara Alexandra och Moa såklart hoppas jag träffar dem i alla fall :)

Känns som det kommer bli en lyckad kväll och jag hoppas vädert blir bättre med i alla fall uppehåll, det har regnat här hela förmiddagen och lite nu eftermiddagen men nu skiner solen så hoppas det håller i sig och att det är så med i Båstad :)

Nej nu ska jag kila vidare och kolla så jag har med mig alt jag behöver det vill säga KAMERAN haha nej den är redan nerpackad det kan jag lova er och batteriet är laddat så det är lugnt :)

Ha de så jätte bra allihopa vi ses kanske i Båstad om ni ska dit haha bloggar mer sen imorgon om hur det var.:)

Massa kärlek till er allihopa...Ciao Ciao / Marie


Kommentarer
Postat av: milla

Åhh, vill också se den! Var den så bra som man tror?

2009-07-30 @ 20:56:10
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: madde

sv: aaaw tack :D sötnosen

2009-08-05 @ 21:44:08
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0