Stranden

Hejsan.

sorry för min urdåliga uppdetering men bättre sent än aldrig.
Idag har det varit sjukt varmt med, blev en sväng till gill och lämna jordgubbar
till henne innan hon skulle till jobbet på förmiddagen satt i solen och planerade våran
underbara Kreta resa härligt, sen blev det hem käka sen hämta mamsen på jobb o dra
och bada med henne o pappa sjukt varmt, blev årets första dopp för mig sjukt skönt 24 grader i vattnet.
Sen blev det hem o duscha sen ner o kolonin o käka grillat mums mums,.:)

Nu sitter man bara här och slöar framför laptopen och tv såklart små glor på en film med.
Se om man kan få sova lite bättre inatt, pga värmen..:/

Men ha det så bra allihopa sov gott dröm sött. // Marie


Kommentarer
Postat av: madde

sv. aw sötast är du som sagt :D nu fick man dåligt samvete för att jag inte har shoppat åt dig någon gång... men jag hinner än ;) hehe



puss

2009-07-07 @ 13:11:28
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0