Tankar

Hejsan alla..

Sorry jag ej uppdaterat på länge men ej orkat.
Just nu tänker jag bara skriva av mig för att jag måste.

Jag trodde att du visste att jag ej lyssnade på vad andra
sa till mig, att jag har mina egna uppfattningar och mina egna åsikter.
att jag säger vad jag tycker o tänker att det är mina ord ingen annans men tydligen
hade jag fel, du tror fortfarande att det är hon som intalar mig allt och att jag tror på allt
hon säger, och det jag säger till dig har hon sagt att jag ska säga NEJ, jag har egna ögon att se med.
Jag ser att du håller på att gå under, jag ser att du ej mår bra, jag ser att det är något fel. !!!!!

Men varför tror du inte på mig? Varför litar du inte på mig? Varför tar du inte mina ord till dig?
Vi har aldrig haft en bra relation och kommer aldrig ha det är en sak jag insåg ikväll i alla fall.

Du bryr dig inte ens när du ser hur jag mår, hur ledsen jag är, rädd m.m du bryr dig inte ens..
Jag orkar inte må såhär, men vad bryr du dig liksom? Inte ett skit, !! I

Mina vänner vet inte ens vad jag går igenom, jag vill inte belasta nån med det igentligen.
men jag vet inte hur mycket jag orkar själv när det gäller denna situationen. !!!

// Marie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman, jag finns här om du behöver prata. Dag och natt. Jag vill att du ska må bra.



2009-07-21 @ 13:53:20
Postat av: madde

aww..hoppas de ordnar sig :)

2009-07-22 @ 23:23:05
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0