Grattis :)

Grattis till Martina som tar studenten idag, lycka till i framtiden och allt gumman. Kärlek till dig.

Grattis till min underbara ängel Jonas som fyller år idag, utan dig hjärtat skulle jag gå under <3

Idag har jag annars bara dejta min tvättstuga avis eller? Haha nej men skönt efter när man får rena o fräscha kläder :) annars har jag ej gjort något speciellt idag inte hunnit med så mycket. ska väl snart ut o fixa lite käk så man får lite mat i magen, sen blir det väl ut o promenera idag igen lovat mig själv att ut o gå varje dag en runda i alla fall måste ut o röra på mig, i alla fall nu när det är vår/sommar o fint väder så får man passa på ju :)

Hoppas alla haft en underbar dag i alla fall, kanske bloggar mer senare.

Massa kärlek till er. // Marie


Kommentarer
Postat av: milla

Många som tar studenten nu:P När jag skulle till jobb igår åkte jag förbi studenter som stod och skulle bli hämtade...

Gud vad jag saknar det nu!

2009-06-09 @ 09:03:01
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: Anonym

För att snacka och höra hur det var med henne och så.. Hur så?

2009-06-09 @ 15:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0